God natt .

Klockan är snart 02.00 och jag sitter uppe och kan inte sova. Jobbar från 7.30-19.00 imorgon, inte kuul. Har insett att jag inte har tid på dagarna att göra saker så jag måste typ ha ett liv på nätterna. Sitter och lyssnar på min spellista på Spotify som heter "Underbart.vacker.musik", snälla gå in och lyssna på den när ni känner att ni har tid, underbar.

Hann med och träna idag med (yey). Jag har verkligen tagit tag i detta med träning och äta rätt och shit, känner mig riktigt duktig. Tråkigt bara att eftersom jag bara jobbar hela tiden så är det ju ingen som direkt ser skillnad på mig så får inte direkt ngt creed (?)...är så trött så vet inte ens vad jag pratar om..

Men jag får inte ge upp.. Så lätt att man hamnar i en svacka och sedan låter allt bara dö ut, jag får inte.. Usch vad deprimerad jag känner mig, haha, sitter ensam i mitt rum, i min stora säng och lyssnar på John Mayer och Ray LaMontagne.. Men samtidigt är det mysigt.. Min hund ligger vid mina fötter och gosar in sig i täcket och jag kan känna en liten kylig vind som kommer in genom fönstret som står öppet.. Så jag gosar in mig rejällt jag också.. Mm mm mm :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu