inception

Igår var jag på bio med mina parents och min bror, vi kollade på "Inception". Alltså helt ärligt, jag har inga kommentarer på filmen förutom att effekterna var grymma och det var många såna "wooouw"-moments. Handlingen tyckte jag dock var lite krånglig för den gick emot sig själv ibland(?) Typ.. Vi får inte göra så här för de är omöjligt, om man gör de så dör man.. "Oh no".. Vad gör dom fem minuter senare in i filmen, Jo, precis de dom sa var omöjligt och då är de helt plötsligt inga problem, haha. Men filmen var inte dålig, se den :)  (helst på bio för tror inte de blir samma "woouw"-effekt hemma om du inte äger tv:n från Media markt, haha)

Ikväll vet jag inte vad som händer, håller kvällen öppen. Nu ska jag i alla fall svettas lite genom att träna kondition och styrka. Hörs sen!

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu