No life .

Alltså fan jag har inte ens tid att sätta mig 5 minuter vid datorn. Anledningen till varför jag inte har uppdaterat eller haft ett socialt liv beror på att jag har jobbat, jobbat och... jobbat! Trodde jag skulle orka göra saker efter arbetsdagarna men man är fan helt slut och så måste man ladda för dagen efter, en jävligt ond cirkel.

Vad har jag gjort i ca en månad?
- Jo, jag har druckit mkt vatten.. kissat... sovit... jobbat..  NO LIFE OR WHAT?!

Idag medans mamma lekte med mitt hår så kollade jag runt på nätet och tänkte "äsch, kan ta och läsa lite bloggar"..  Så hamnade jag hos Jackie Ferm och såg ett inlägg hon gjort angående hennes "look a likes". De är typ brudar som tävlar om vem som liknar henne mest och vet ni vem jag hittade....



Är inte detta bruden med (b)loggen som tror hon är ngt på "Centrum" (krogen) och uta på stan överhuvudtaget? ... Giiiiiiirl, what's up with the lips?!

Oh well, ska ta och duscha en snabbis.. Uppdaterar kanske efter :)
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu