Så jävla typiskt.....

Är det inte typiskt att när jag är ledig hela 6 dagar i rad så ska de pissa regn och alla är tråkiga och inte vill göra något. Jag ska i alla fall njuta av min lediga tid. Det har gått två dagar och jag är inne på min tredje lediga dag så ikväll ska jag på bio med mamma, pappa och min bror :)  Mysigt!

Jag har inte direkt bloggat på grund av att jag vet att jag har tid och kan blogga, haha. Förr var det roligare och blogga för jag hade skolarbete och annat skit jag ville fly ifrån.. men nu(?).. Finns inget liksom..

Hade tänk ha en photosession med mig själv sen när jag kommer hem om jag orkar. Fast vet inte varför men jag tycker det är pinsamt att ta kort på sig själv, haha. Aja, känner jag mig för obekväm så får jag ta och träna, det gillar jag :)

Nu måste jag göra mig i ordning för att dra till stan, hoppas ni får en trevlig torsdagkväll!
Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu