Glad midsommar... typ?

Haha, vet inte ens va midsommar innebär men tydligen ska man ha en glad sådan och det är inte konstig att de flesta är "glada" på midsommar med alla alkohol systemet säljer till denna helgen, höhö. Själv så ska jag tillbringa min midsommar på Talludden (YES! Haha) och festa med mina något äldre vänner, haha.

Idag är det dagsChile - Spanien! DHAM DHAM DHAAAAM! För Chile räcker det om vi spelar lika för, eh, vi förlorade inte mot Schweiz då assoow.. Suckaaas! Missa nu inte matchen, 20.30! Vinner Chile så festa åt mig eftersom jag måste jobba imorgon klockan 7 :'(

Nu ska jag klä på mig och dra mig till fotbollsplanen för att spela füüütboll med pappa och några till.. Har bara rast i en och en halvtimma till sedan är det tillbaks till jobbet igen, whuää.. (tänk på pengarna, tänk på pengarna, tänk på pengarna.......)   ...så bättre :)


Uppdaterar senare!
PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu