Jag skiter i, jag ska fan tälta idag!

Idag var det planerat att vi skulle träffas vid vätter runt 18.30 grilla och chilla sedan ta oss till någon gräsplätt och tälta, så där lagom mysigt tillsammans med klassen liksom och andra klasser om de vill.. Men vad får jag höra idag :O  Det är bara jag, Nathalie, Sebastian och Evelina som ställer Wtf? 4 av 33? Illa...  VI TAR FY FAN BARA STUDENTEN EN GÅNG! Aja, hur som helst.. Jag skiter i, jag ska fan tälta! Citerar Seba: "Skitsamma, det är fest" hahah...

Inget stoppar oss nu, erkänn Nattis, Sebb och Eve :D
Nu måste jag försöka fixa de fucking mixer programmet som inte vill spara min mix som jag lagt ner så mycket tid på :(  Sen är de packning och städning som gäller för att sedan dra mig till J-staden, haha..

PEACE!


Kommentarer
Postat av: KAPTEN

Tälta är nog fan bland det härligast som finns :)

2010-07-25 @ 23:14:45
URL: http://kaptenstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu