S t u d e n t e n 2 0 1 0

Tänkte berätta lite om min studentdag. Det började med att jag åka iväg till Nattis (Jönköping) 5.15 för att sedan dra oss vidare till Elin på Champangefrukost. Väl där så drack vi lite, åt frukost och skrek fiiiiina ramsor. Vi var inte där så länge utan vi drog oss rätt hastigt till skolan för vi hade fotograferingen tidigt.

Efter fotograferingen så träffades vi i vårat klassrum med våra kära mentorer. Där inne så började firandet med hög musik, ramsor och massa dans på borden! När vi började närma oss maten så tog vi oss ner till matsalen men självklart skulle vi höras på vägen dit. Vi skrek i full hals en massa studentramsor, särskillt:

"Vem får jobb på ICA nu? SAMHÄLL, SAMHÄLL!
Vem får jobb på ICA nu? SAMHÄLL OCH NATUR! SAMHÄLL OCH NATUUUUR! SAMHÄLL OCH NATUUUR!
Vem får jobb på ICA nu? SAMHÄLL OCH NATUR!"


Haha.. Det roligaste var att vi sedan upptäckte att Samhäll stod framför oss i kön och Natur stod bakom oss, höhö, oh well!  "VI ÄR ESTETARE, VI ÄR MYCKET HETARE!" ;)

Inne i matsalen var det musik, dans och tårar (iaf för mig och Nattis), dumma "We are the champions".. Men det var inte bara tårar av sorg utan av lycka också. WE MADE IT, TOGETHER! :)

Efter maten var det Brahesalen som vi skulle till och sjunga och kolla på underhållning. Minne för livet kommer alltid vara Toms tal och "HIGHWAY TO HELL"! FY FAN VILKET DRAG! Wooohoo! <3

Sedan drog vi oss till vårat klassrum igen för att tagga inför utspringningen och få våra betyg (......) HAHA, bara skojar, mina såg fin fina ut :D  SEDAN VAR DET DAGS,   vi sprang ner från tredje våningen till dörren där vi sprang upp på en scen och körde vår rutin till vår låt. UNDERBARASTE KÄNSLAN!

Efter det så var det dags för flaket. Inte för att vara sån men, fy fan va vårt flak var snyggt, höhö. Snyggt pyntat, fina elever och grymt skön musik ;)  När vi väl kom fram så var jag liiiite borta, hahah, så jag började gråta ännu en gång och kramade om alla och berättade hur mycket jag kommer sakna dem och tacka alla för dessa 3 år vi haft ihop. Sedan fick vi upp lite andra elever på vårat flak som började festa med oss på flaket, haha, nice som fan!

Sedan var det Vaggeryd som gällde, hem till min mottagning. JAG VAR SÅ JÄVLA TRÖTT ATT JAG DÄCKA I EN TIMMA, haha. Typiskt.. I alla fall, TACK till alla som kom och tack för presenterna och allting <3 Gud vilken underbar dag! :)

Kvällen sen var alkohol, dans och skrikande esteter :D
That was all folks!

VI ESTETER VET HUR MAN NJUTER AV SIN STUDENT! ;)
PUSS



Kommentarer
Postat av: fanny^^

Hej! Gött att du hade en fantastisk studentdag! :D

Nu börjar äntligen "det riktiga" livet.. Nu är de så att jag håller på att flytta och i garderoben långt in hittade jag kläder som är dina.. det är ett par mjukisbyxor, en vit pyjamas och en röd t-shirt som jag tror är Chrilles? Hur ska vi göra med detta? Har du några kläder som är mina förresten? :) Du kan antingen svara på min blogg eller på min mail! Kramisar ^^

2010-06-16 @ 13:31:58
URL: http://lovadelamorte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu