Vilken onödig dag (!)

Idag hade jag betygsamtal om projektarbetet klockan ÅTTA, min nästa lektion börjar TRE! Oh dear lord, why? Jag duktig som jag är drog mig upp ur sängen som en fucking zombie och tog mig till skolan för 20 sekunder med lärarna som säger att jag inte fick IG and that's it. Sedan klädde vi våran lina som hänger i korridoren i huvudbyggnaden, NI MÅSTE SE DEN OM NI INTE SETT DEN!

Senare ikväll ska jag kolla på Toms teaterföreställning i Folketspark, men det är 18.30 så jag har några timmar att fördriva efter spanskan.

Om jag gör de jag ska nu den timman som är kvar innan spanskan så kan jag börja blogga om roliga saker och ha mer tid till att fula mig, höhö, de gillar ni :D

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu