"Where was I?"

Yo, nåå.. vad händer?
Ber om ursäkt för att jag varit lat, höhö, men jag är liksom inte riktigt på topp.. Nej jag bara driver, jag har faktiskt inte haft tid att sitta och skriva här men jag kommer nog ha mycket tid sen efter studenten.. Sist jag uppdaterade var väl när jag hade varit på balen. Underbar dag <3

Vad har hänt sedan dess?
Jag har varit i LISEBERG med världens bästa NATHALIE ANDRÈSEN (och hennes kille Erik och Eriks lumpen kompis Toledo). Det var sjukt kul! Fast det är klart, vi var sånt team liksom, haha..

Topp 3 moments in Liseberg:
- Losken som attackerade mig och Toledo när vi åkte Spinrock(?)
- När Nathalie lekte president mitt bland folket
- När jag och Nathalie flippade vid Kanonen kön, höhö


HAHAHAHAHAHAHA... MIN HUND TRILLADE NER FRÅN SOFFAN PRECIS NÄR HON SKULLE RULLA ÖVER PÅ RYGG, HAHAHAHAHAHA....STUPID DOG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu