09.43

GOD MOOOOORGON! Hahaha... sitter här brevid Maria på hennes säng och försöker få upp henne så att hon kan njuta av dagen :D  Idag hade jag samhäll vid åtta OCH JAG VAR DÄR! WOOOHOOO! Nu ska jag låna Marias dusch och ta mig en tvätt för jag gick raka vägen från sängen till tåget idag,  freeeesh... not so much, haha :D

Börjar vid elva igen, då har jag teaterrep.. Wiihoo, har egentligen redovisning idag om svensk politik på spanskan men jag råkade somna igår så de blev inte gjort :(  ...  men jag gjorde i alla fall redovisningen om Chile igår and I NAAAAAAIL IT! :D

Nej fan måste gå å duscha nu.... Vafan,  vilken jävla depp musik Maria lyssnar på, hahah...
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu