18.34

Nu är mina läppar inte lika svullna längre :)  Såg fan förjävlig ut, visst jag skulle gärna vilja ha större läppar.. men "Kissie-läppar", no thank you!  Fan jag hittar inte min sladd till kameran, antar att jag MÅSTE städa mitt rum. Ska ta en bild på mitt rum, alltså ni kommer inte tro era ögon, haha. Fuck, kom på att jag kan ju inte lägga in bilden om jag inte hittar sladden och för att hitta sladden så måste jag städa mitt rum först, ååååh, jobbigt! ;P

Vet ni vad jag har lust å göra?
SPELA FOTBOLL! <3

Jag ska fortsätta plugga nu och försöka få i mig något..
Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu