:(

 



Jag vill inte till doktorn imorgon och ta blodprov

 

.. Ju fler blodprov jag tar, desto räddare blir jag för nålar! Jag är så himla svårstucken med.. vet inte hur många gånger jag har svimmat av, lite pinsamt ^^

Imorgon ser dagen ut så här iaf.. jag ska till vårdcentralen 8.00, sedan åka in till skolan för att lämna mina lappar från sjukhuset. Sedan vara i stan lite med mamma innan hon åker till Sthlm och sedan åker jag hem och sover lite för jag ska jobba natt, 21.15 - 7.15. I NEED MÖÖÖÖNEY!

Ska till Sthlm under påsklovet förmodligen för att träffa min älskling Maria :)  ...sedan åker vi hem ihop för hon MÅSTE se min föreställning, ihi.. annars slår jag henne..

Någon som ska till Sthlm under nästa vecka så hör av er, alltid kul med sällskap upp! :)



Kommentarer
Postat av: TSUKII ♥

oh, jag ska med till sthlm under påsklovet! :D vad ska du göra där?

2010-03-26 @ 11:19:09
URL: http://tsukii.se
Postat av: Josephine

kanske lite sent att berätta nu, men så duvet tills någon annan gång! När jag skulle ta spruta så tipsa min kompis mig och sa att jag skulle tugga tuggummi eller på godis och lyssna på musik så känns det lättare! Och det gjorde det faktiskt :)

2010-03-26 @ 23:27:36
URL: http://nattstad.se/bontana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu