F u c k

Idag har jag inte så mycket att lämna in på projektmötet för jag har mest läst. Jag hoppas att min handledare förstår vad jag har hållt på med och att jag inte får IG varning, då dödar min mamma mig!

Alltså fan jag är dum i huvudet.. Vaknade upp 6.15 och tänkte "SHIT NU HAR JAG FÖRSOVIT MIG IGEN!" sprang upp (tänkte jag hinner ta tåget 6.53) men jag insåg att jag måste fan tvätta mitt hår för de är grooooooose haha.. så jag stressade in i duschen och slog guiness rekord i att va snabbast i duschen.. Kom ut borstade tänderna klädde på mig var på väg att ta på mig skorna när jag inser att...   "Tanja, va fan... du börjar 9.30...........DU SKA FAN TA 8.07 TÅGET!"

.......trevlig morgon,   not so much!


Så nu sitter jag här färdig en timma innan tåget åker och jag kommer förmodligen stressa sönder mig till tåget ändå.. That's just me! Idag ska vi ha öppen repetition för några estetiskverksamhetselever men eftersom Emma är sjuk så blir det nog inte så mycket rep för mig idag.

BTW, onödig info...igår när jag höll på att ge upp plugget och var nästan på väg in i en depression så hörde jag en låt av R.Kelly som jag började asgarva till..   LYSSNA PÅ R.KELLY - REAL TALK !   LIVETS LÅT!  (Nattis har smittat mig med "livets" ordet, haha, creepy^^)

Hörs senare..
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu