God Morgon ?

Kom hem runt halv åtta idag och gick ut med hunden en sväng så kom inte i säng förens runt halv nio. Sedan så vaknade jag vid tio för jag skulle egentligen till Jkpg men det blev inte så tyvärr :(  Blev dissad i sista minuten.. haha.. Nej men jag somnade om och vaknade nu vid två :)  Så nu borde jag va pigg och glad resten av dan!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men det blir en tjejgrej tror jag, haha. Hoppas att uts uts hör av sig så vi kan hitta på något sköj för jag vill inte inte sittta inne ikväll. Sucks.

Nu ska jag duscha och göra mig lite fin faktiskt... för en gammal barndomsvän till mig kommer till Vaggeryd och hälsar på :)  Det var sjukt längesen jag träffade henne, vet inte ens hur längesen det var? :/

Nej fan måste dra nu .. Btw, gjorde ett videoinlägg igår men de tog så långt tid å ladda den så jag tog bort de, haha.. gör ett nytt försök ikväll, okej? :)

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu