God morgon :)

Kom just hem från tandläkaren och det såg bra ut.. Detta va sista gången jag gick till tandläkaren gratis (whuäää).. Hann inte med tåget till jkpg heller som gick vid 8 så får ta nästa vid 9.50, hinner inte direkt till lektionen så får ta mig direkt till Maria och hjälpa henne med att flytta..

Ikväll blir det utgång men innan så ska vi på en .. kommer inte ihåg va de heter men något med hudvårdsprodukter, haha, hos Ida.. Ser emot dagen faktiskt :)

Fan, jag är jätte hungrig men jag får inte äta på två timmar.. Nej nu måste jag packa ihop lite saker och göra mig i ordning :)

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu