I tried so hard.

Zuup, hur har eran dag varit? 
(feel free to answer me i kommentarfältet)

Min har inte direkt varit super men det orkar jag inte riktigt prata om. Sitter just nu och pluggar (som vanligt). Känns fan som om det aldrig tar slut! ... Om jag fick välja vad jag skulle göra just nu så skulle det vara att att jag skulle dricka en kopp te och äta mammas sandwishitos och ligga med mitt gosii täcke  på soffan och kolla på senaste Spartacus..but noooo, istället sitter jag här på en kall soffa, som fan format sig efter min röv, och pluggar tråkiga saker som jag inte kommer ha nytta av...och säg inte "men Tanja kom igen, det är mindre än 3 månader kvar håll ut" ... cause you know what, jag vet vad som händer efter studenten,  JOBBA!

....shit vilket deprimerande inlägg, sorry!
I need to get laid, hahahaha...


Uppdaterar snart igen, ska bara fortsätta skriva på de jag höll på med innan jag glömmer bort det.
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu