Ingen bra dag.

Shit det var faktiskt ett tag sen jag skrev.. Vad ska jag skriva om? Att jag har jävligt mkt plugg å göra och att jag egentligen inte har tid att uppdaterar bloggen.. Att min Babel Maria ska flytta tillbaks till Borlänge (whuäääää) eller att min huvudvärk är tillbaks och hälsar på jämt och ständigt!

Mars, fucking bajs månad känner jag :'(  ....VAD SKA JAG GÖRA UTAN MARIA?! Börjar seriöst gråta, I need her by my side! Vem ska jag knulla Centrum med? Vem ska ringa till mig och berätta saker som har hänt och tvärtom? VEM SKA JAG SKÄMTA MED SÅ SOM VI GÖR?! ..... Maria <3

Idag var det presskonferans för våran slutproduktion. Det gick väl okej, sa fel på lite repliker men fan det blev rätt i sammanhanget ändå, they don't know my lines anyway, so.. Så imorgon så se till att kolla in på JNYTT.SE där mitt "fjortis jag" kommer finnas med :)

Btw så ska jag kanske flytta till Jkpg de sista nu innan jag tar studenten men kan skriva mer om det någon annan gång för nu känner jag verkligen att spanska redovisningen ropar på mig..

Peace!

(en gammal bild....fjortisbild, pinsam, haha)





Kommentarer
Postat av: Maria

Kommer sakna dig tok mycket!<3<3

2010-03-09 @ 20:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu