L o v e , A m o r , K ä r l e k

Har fan världens bästa mamma, pappa och storebror <3

Men detta inlägget ska faktiskt handla om Mi mami :)  Älskar min mamma! Hon är den starkaste, bästa och mest drivna kvinnan jag någonsin träffat. Hon är min förebild, min vän, min mamma! :) Nu när jag blev lite små ledsen för att jag inte kom in i min balklänning igen pågrund av mina boobies så sa hon "då så, då går vi ner i vikt så att du kommer in i balklänningen!"...  vi? ...nu har hon lagt upp en planering med träning och kost som vi båda ska följ så att jag inte behöver kämpa själv :) Så söt! <3



Ikväll blir det en joggingrund om inte jag och mamma kör lite Zumba, haha (:  Tar ett par tabletter som ska typ hjälpa till att gå ner i vikt, hoppas bara dom gör de.. Jag är desperat, kommer jag inte in i klänningen så blir det ingen bal! :(


...ska plugga lite till nu!
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu