Längesen nu.




1. Folk som sitter på bussen/tåget och sitter ensam på en dubbelplats och sitter ytterst med sin väska mot fönstret. Åååh, jag vet att de är en liten sak men kan bli så jävla irriterad på de! Kan du inte flytta in din röv en plats när du ser att det är fullt på bussen/tåget. Stör mig särskilt mycket när personen lyssnar på musik och undviker blicken eller låtsas sova........bitch!


2. Killar som posar med "pussmun" på sin bilder. Alltså det är inte manligt, fint eller nånting när man ser en bild på en kille som plutar med läpparna. Snälla gör inte så! Låt era läppar vara avslappnade eller le men PUTA INTE MED LÄPPARNA...... om du inte heter Amir och driver en gayblogg, hahah..


3. PROJEKTARBETET! .......behöver nog inte ens förklara varför jag dissar de.. IT'S FUCKING KILLING ME! Sönderstressad, panikångest och helt förstörd över mitt jävla PROJEKTARBETE, döööööööööööööö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu