Nu har jag powenap:at färdigt :)

Blev från 18.00 - 19.30, inte så mycket men något iaf. Får se till och inte somna på jobbet nu bara, haha. Kan tänka mig och jag skulle somna till as djupt sen när jag vaknar så har alla gamlingar bundit fast mig och placerat mig i förrådet och har värsta festen i samlingsrummet och äter upp alla kakor och får "suger rush", hahaha.. Oj, som om de vore det värsta som skulle kunna hända..  uh uh, finns värre men tänker inte ge er såna bilder i huvudet, HAHAHA...

Nej nu ska jag klä på mig mina "arbetskläder" och göra mig lite redo för natten! :)
Uppdaterar kanske en gång till innan jag drar.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu