Repris .

Som några kanske vet så har jag alltid viljat förminska mina bröst. När jag sökt på olika klinik så insåg jag att de är fan billigare att skaffa sig big fake "Kisse" bröst än att förminska dom. Varför? I have no idea? Oh well, jag får de gratis av landstinget om jag vill göra de förmodligen.

Anledningar till varför jag vill förminska:
- Jag vill ha "normala"/"lagom stora" bröst
- Lättare att hitta bh och andra klädersplagg
- Slippa ha ont i ryggen och nacken!
- Kunna använda sporttopp
(- Att kunna använda en bikini och urringning utan att se ut som en porrskådis, haha)

Anledningen till varför jag inte vill:

- Det är en väldigt kvinnlig del man borde låta vara som dom är
- Det är inte bara utseende utan en del av vem jag är
- Det är något speciellt med stora bröst, vackert typ?
- Jag kan inte direkt ångra mig efter
- Man kan tappa känseln i bröstvårtan
- Man kanske inte kan amma när man har barn





Moment of truth..    Att göra det eller inte?!
ja, nej, ja, nej, ja, nej, ja, nej, ja, nej, ja, nej, ja, nej.........

Kommentarer
Postat av: Kebabos

- inte säkert de blir 100procentigt bra. Osnygga boobies är kanske inte så kul? men å andra sidan..

2010-03-23 @ 21:25:35
Postat av: Sv: Kebabos (haha)

Nej jag vet det med. Blir förmodligen fula ärr som går från bröstvårtan ner under bröstet :/

2010-03-23 @ 21:30:28
Postat av: Smexy

neeej, stora pechugas bästa hahaha xD

2010-03-23 @ 21:44:55
Postat av: Sv.Smexy

HAHAHA ... kanske sexigt men tuuungt!

2010-03-23 @ 23:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu