Sexy eyes, da da da..

Haha, kul att dagen jag inte vet vad jag ska skriva och inte skriver något blir dagen då jag får besöksrekord. Tack förresten för tipsen.. aaaand vet inte hur ni har fått tag på min mail genom bloggen men tack för mailen också, I guess.. even if it is a little creepy ^^

Okej, ska försöka lägga mer upp av det ni ville se (låter som om jag ska lägga upp värsta flash bilderna, hahah) fast fick lite sådana mail.. Typ.. "Du har stora bröst å det är så jävla kvinnligt, varför inte visa upp dom mer?" ...Hahahah, det sjuka var att de var brudar som skrev så med .. ^^

Oh well.. Ska äta ngt nu, mitt huvud sprängs fortfarande..
Peace!



Kommentarer
Postat av: Beundrare

Love it, måste ta mer kort där dina bröst syns !:)

2010-03-18 @ 22:34:07
Postat av: Beundrarn

Love it, måste ta mer kort där dina bröst syns så jävla sexigt!!:)

2010-03-18 @ 22:35:02
Postat av: Sv. Beundrare

Hahah ,tönt :P

2010-03-18 @ 22:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu