Stupid .

I did something so stupid, får se om de kommer upp och ni får veta de, haha. Lite illa när man är nyfiken och spontan, de blir liksom.. ja, en del konsekvenser men det får man ju ta, eller hur :)  Man lever bara en gång!

Sitter och pluggar spanska just nu
, har prov imorgon klockan åtta. Sedan blir det teater HELA dagen, love it! Efter ska jag dansa tror jag, I need it! När jag kommer hem så ska jag sätta mig och råplugga natur..

Vet ni?! Min bror kom hem med ballerina (kladdkaka) till mig, ihi.. Jag har världens bäst bror och han läser min blogg, haha, cheers! Hej Christian! .. Checka hans crews hemsida --> ADDICTIVE MOVEMENT  :)

PEACE!
Uppdaterar senare..



T I T A N !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu