Plugg + Städning + Träna = Söndag :)

Vaknade för en timma sen ungefär. Kom hem från jobbet runt sex och hade lust att dra ut å springa en runda, haha, sjuk..  Nu i alla fall ska jag äta lite och fortsätta med plugget som jag började med igår på jobbet, sedan städa mitt rum för att vara redo om Maria bara skulle dyka upp (<3) ..sist men inte minst så ska jag försöka dra ut å springa en till runda ikväll eller iaf kanske gå en promenad med Jasmina :)

Senare om jag har tid så ska jag fan berätta om hur jävla grym och charmig jag skulle vara om jag var kille, jag skulle vara en sån panty-dropper, hahahaha ;)

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu