rude boy .

Gårdagen blev inget som jag hade tänk mig men de gjorde mig inget egentligen eftersom jag inte är den som gillar ha allt planerat. Det började ju med att jag inte åkte till Jkpg som jag egentligen borde ha gjort. Sedan blev jag sen till "mötet" med min barndomsvän men jag hann träffa henne en stund iaf :)  Sen när jag kom hem så visste jag inte vad som skulle hända under kvällen men jag ville verkligen hitta på något, ville inte bara sitta inne.. Fast eftersom Vaggeryd suger och det finns folk som säger ena saken och sedan gör en annan så fann jag ingen ifrån Vaggeryd som ville dra med ut.. Jag satt och velade fram å tbx och jag skulle åka in till jkpg eller inte tills 10 minuter innan bussen skulle åka så bestämde jag mig för att, jo fan, why not? .. så jag åkte in till Emma på förfest sedan drog vi till Centrum.. Det sög så Elias skjutsade hem mig,  så var dagen slut!

......det var en händelserik och trist lördag!
Nu ska jag göra något att äta för jag är väldigt hungrig.. måltidsersättare mättar inte ett piss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu