Whuuut?

Igår fick jag hoppa in och jobba för det krisade lite på jobbet (magsjuka bl.a). Fast jag mådde inte själv så bra, huvudet sprängdes och jag var helt hängig men det gick bra ändå. Slutade 21.30. Kom hem och.. kände att det bubblad lite konstigt i magen.. Tänkte inte med på de tills jag gick och la mig...    INTE EN BRA NATT!

....tänkte "äsch de är inte magsjuka jag tar mig till skolan ändå"....but nooo, försov mig! :(  Fast det kanske var bättre så.. magen bubblar fortfarande och är på toa var 10minut känns de som.. Oh well.. Måste ändå ta mig in till Jkpg för måste kolla upp några saker i A6..

Wish me luck! ... Haha, akta er Jkpgsbor, here comes "magsjukan" ;D  Nej jag tror inte det är det.. Kan vara ett par tabletter jag tar innan jag äter som gör att jag mår så dåligt.. Så don't worry :)
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu