Yo!

Ikväll blir det nog inte mycket mer uppdatering för min del, kanske, men inte säkert. I know, hur ska ni klara er, hahah.. Jag ska plugga, plugga, plugga!

Btw, besöksrekord IGEN! Wohoooo!
:)
Jävligt nice att ni stannat kvar och faktiskt läser denna bloggen dag efter dag.. Kanske ska bli lite roligare då.. Typ, fylla läpparna å se ut som en anka eller kanske skaffa mig ojämn sillisar, jaaa, de låter kul.. Hahaha, nej nu ska vi inte vara sådana..

Men vi kan säga såhär.. om jag får besöksrekord igen och/eller om jag får över typ 20 följare via bloglovin' så ska jag göra ett videoinlägg... Vet i fan vad för videoinlägg men något... Måste ju ge lite tillbaks om ni är så bra läsare (; HAHAHAHA, kan ni tänka er mig;   "Cha, cha bitcheees! Idag följde jag med mamma och handlade,   en diskborste.....aah, mmm, aaah...nu har jag inte så mycket mer att säga..bye bye bitches, I know you love me!"    ......that is sooooo Taniina-style! ;)

No, no, nooooooo..... Måste sluta driva nu, börjar komma in i de för mkt... It's a scary world! :'(
Ska fortsätta plugga nu.. KANSKE hörs senare, men tänk efter erbjudandet jag gav er..
PEACE!


(har ingen annan bild just nu^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu