Antes que te vayas dame un beso .

Har sån jobbig hosta som inte vill försvinna, min röst försvinner lite som den vill och min kropp är helt slut.. Något är inte som det ska men vet inte va de är? Mina ben skakar, dom är helt slut.. Något är riktigt fel?

Sitter och pluggar på för fullt men nu tyckte jag det var dags för en liten paus. Kan inte lägga in några nya bilder för jag hitter inte sladden till min kamera, mamma städade och la den "en el cajon" (i lådan). I våran lägenhet finns de hur mkr lådor som helst, hahaha, mamma är inte så bra på de här med detaljer.

Aja, när den dyker upp så lovar jag att lägga upp mer bilder å shit som jag göra på dagarna, höhö, inte för att de kommer vara så mkt bilder. Nej men måste hitta den nu när balen är snart och studenten och dansföreställningar och alla sånt kul som händer i en 19årings liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu