Blogg Battle

Kom just hem från Jkpg. Proven i morse gick skit men jag är glad ändå, höhö. Såg dansarnas genrep idag vid sex. Den var underhållande trots att det blev lite misstag då och då, men va fan, det är så genrep ska gå till. Imorgon far jag iväg till Borås och är där till på söndag förmodligen.

Vad ska jag göra i Borås?
Jo, jag har blivit tillfrågad att blogg i Borås under "Fashion days", det håller på 6, 7 och 8:e Maj (kolla in hemsidan för mer info). Vet i fan vad det innebär men ska bli kul. Är typ nån slags "blogg battle", haha, lycka till med att jag kommer långt. Kanske får upp ögonen för mode och sådant tjejigt, haha. Jag ska i alla fall blogga om dagarna och ta kort och njuta helt enkelt, have an awesome time. Kommer bo hos min barndomsvän Tsukii. Är lite nervös, ska bli så jävla kul, så inte jag liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu