Don't wait to long .

Vad ska man göra? Inte mycket kvar tills plugget slutar och tills dess så ska ALLT vara färdigt! Känns som att jag försöker bygga upp mitt liv men klossarna som jag redan ordnat upp faller under mig så då faller hela alltet. Människor man trodde aldrig skulle försvinna är plötsligt borta och allt kommer till en, som fucking fågelskit från himlen rakt på facet. Klassen kommer skiljas åt, jag kommer jobba hela sommaren sedan försvinner jag till Chile. En enkeltbiljett dit... sedan får jag se vart livet tar mig..

Jag lovade mig själv att aldrig mer göra så här mot mig själv igen och ändå gjorde jag det. I put it all out there and you just turned around and left it. Hatar att göra saker helhjärtat för jag vet att det kommer ta så hårt om det skulle försvinna eller misslyckas. Jag är jävligt dum som begår samma misstag två ggr.

Ska bara fokusera på det sista nu i skolan och njuta så mycket som möjligt av klassen och alla underbara människor man lärt känna under dessa tre åren. Jag kommer va sån geek på min student, kommer gråta som fan, haha.

Lite deppigt och seriöst inlägg men va fan.. alla behöver kommer ner på jorden lite då och då..
Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu