En äcklig historia .

Igår under spanska lektionen så blev jag jätte kissenödig så jag sprang ut till toaletten.. och vad finner jag inte i toalettstolen när jag tar upp locket?! DEN ÄR FYLLD AV SKIT! WTF?!?!?!?! Jag sprang ut från toaletten och gick in i en annan toalett istället.. När jag stiger in i den andra toaletten så var locket och sitsen uppe så jag tar ner locket (gillar inte att pilla ner sitsen utan tar ner locket och tar upp de igen) men då märker jag att sitsen sitter fast med locket.. Sedan släpper de och .... ÄR DET INTE EN JÄVLA BLÖT LÄNG BAJSKLICK SOM ÄR PÅ RINGEN, JO!!!!!!!!! FY FAAAAAN VA ÄCKLIGT! Sedan kollar jag runt i toaletten och inser att det är skit på golvet och lite på väggarna.. Sprang ut där ifrån och sökte upp alkoholgel för att sanera mig helt.. Fy faaaaan.. Jag har men för livet, jag skojar inte :'(

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu