F a c e b o o k, eller som min pappa säger "El Fase-bokk"

Jag tror Nathalie har klyven personlighet för hon är först med i gruppen:
"YES. my status is from a song. its a subtle message to you. take a hint."
Sedan:
"NO. my status is from a song. its not about you. get over yourself."

HAHAHAHAHA...


Andra trevliga grupper, haha..
- Sverige! Där man tillåter djursex, men fan ta dig om du laddar ner en film!
- Jag har aldrig sett en mörkhyad med rulator :o
- Världen går under 2012 för att alla 94:or får körkort!
- Jag är inte omogen. Jag har kul, du borde testa det din sura jävel!
- Det är lugnt, jag har Alt under Ctrl!
- Tystnaden som uppstår när någon inte har en häst..   (HAHAHAHAHAHA)
- If the world ends in 2012, i've wasted my whole life in school. . . lovely.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahaa. du är dum, det beror ju på vem jag snackar med fattaru väl ? ;)

2010-05-12 @ 21:18:23
URL: http://nathaliejannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu