God morgon, imorgon är det balen som gäller :)

Gud va skönt jag har sovit! Jag somnade tidigt igår och hann ta av mig linserna innan jag somnade (!) och sedan hade jag inget plugg eftersom jag redan gjort de jag kunde göra igår. Det var längesen jag sov utan att jag hade plugg som stressade i bakgrunden. Fy fan va härligt, jag känner verkligen att snart är det dags, STUDENTEN!

Imorgon är det BALEN som gäller. Awiii! Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder på min klänning än. Jag får lägga in bilder på torsdag, massa bilder. Min baldejt Sebastian ser också hur snygg ut som helst i sin gråa kostymdress, riktigt snygg faktiskt. Aaah, tänk fan att de är imorgon OCH JAG VET INTE VAD JAG SKA HA FÖR HÅR ELLER SMINKNING! höhö.. typiskt mig alltså, ingen koll ^^

Idag börjar klockan tre så vet i fan vad jag gör uppe så här tidigt, höhö.. Ska ta och kolla på senaste "How I met you mother" tror jag :)    Uppdaterar senare..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu