God morgon!

Yes, jag missade tåget så här sitter jag och har ångest över det jag missar i skolan men vad kan man göra, ingenting! Får helt enkelt vänta tills klockan blir 9.50 då nästa tåg går. Har sån dansabstinens! Tränade igår men ändå känner jag att det kliar i bena på mig. Insane! Måste anstränga mig för att inte börja dansa bland folk, can't help it. Nu när man kommit igång med dansen igen så känner man hur mycket man egentligen behövt de. Hahah, helt "musik-kåt"...

Btw jag ska börja blogga för Jive Company (en hiphop affär i Jönköping) och sedan även i en annan hemsida som jag skriver om mer någon annan gång för den har inte riktigt kommit igång än men det är en Jönköpingssida med en massa nice information om vad som händer i Jönköping och olika typ butikserbjudande, en massa smått och gott. Jag ska skriva om dans, kläder och musik hade jag tänkt. Äsch jag bestämmer så jag kan skriva vad jag vill, höhö, ska skriva om nudlar varje dag, woohoo!

Ska även få vara med och bestämma vad som kan köpas in till affären Jive kanske (tjejkläder), höhö, så om det blir det jag vill ha så kommer det bli mycket färgglatt. Mjukisar, sporttoppar och låånga linnen med ett par riktigt feta sneakers, mh, mh, mh <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu