I wanna be a billionaire, so fucking bad.

Gick in på baveamins blogg och han hade lagt upp en musikvideo med Travie McCoy (han från Gym Class Heroes) och jag föll pladask. Mm, mm, mm.. Jag är seriöst kär i låten (texten är inte heller så dum, haha) Han sjunger tillsammans med en filipisk version av Jazon Mraz, Bruno Mars. Ni måste bara söka på låten, sån skön sommarlåt. Det är något med Travie McCoy som är jääävligt hett ;)

Så se till och gå in på youtube/spotify eller klicka på länken direkt till "Bave Amins" blogg och lyssnar på denna underbara sommarplåga..

Billionaire - Travie McCoy (feat Bruno Mars)

<3



Uppdatering, när jag sökte bild på Travie så hittade jag hans blogg.. Awwwiiiie :D
TravieMcCoy , mm, mm, mm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu