I'll never find my superman .

God morgon, god morgon! :)
Känner att jag har jääävligt ont i magen, kanske hunger, kanske fis, kanske ... orolig? Dam dam dam! Hahaha.. usch, känner att jag är väldigt oseriös idag.. KAN bero på att jag inte sovit något inatt utan suttit uppe hela natten och försökt få ihop en massa i mitt liv, och om ni bryr er så lyckades jag inte få ihop det..

Måndag 10 Maj, idag är det egentligen Mors dag i Chile men eftersom man firar på söndagar så var den ju igår och jag sa inte grattis till mamma, eller jo, men jag ville baka något.. Mi mami, jag älskar henne så.. Kvinnan i mitt liv! Ay, ay, ay.. Emotional morning, hahaha, "mooooom... I fucking löööv you!"  (meningen att de skulle va sån drunk-style)

Usch, humor är på låg nivå idag känner jag och det är även min hjärna..
PEACE!


(Bild från i fredags innan jag drog till Neas middag)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu