Känner att jag måste förklara...

Idag när jag fikade med Camilla (som för övrigt var jätte trevligt) så frågade hon mig om "den äckliga historien" på min blogg var sann eller om jag bara hittade på den. DEN ÄR SANN! TYVÄRR! Jag skojar inte, jag är scarred for life. Sedan var det bilderna, hon frågade hur jag kunde fota de.. HAHAHAHAAH, NEVER IN MY FUCKING LIFE att jag fotar skiten, hahahaha.. Det är "paint" bajskorvar! ;D  Så nu känns det lite bättre.. Så ni inte tror att jag är nån bajsbesatt flicka som fotar skit i skoltoaletterna, haha ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu