La Despedida



ftersom det tyvärr inte blev någon Borås utflykt så kan jag gå på Neas födelsedagsmiddag imorgon i alla fall. Ska bli trevligt. Myspys middag med tjejerna och sedan framåt kvällen åka ner till Värnamo. Sitter just nu och kämpar mig igenom mitt projektarbete, det känns för lätt.. Skriver allt jag har men det känns som att det inte är tillräckligt.. Helt ärligt skiter jag i vad jag får för betyg i detta, nöjer mig med ett G. Jag pallar verkligen inte mer, vill bara ha skiten gjord så att jag slipper se de mer. Skriver samtidigt med min kusin från Argentina som leker Dr.Phil. Haha, hon hjälper mig med mina relationsproblem. Hon läser förmodligen detta (tack vare translation google) så, tack kusin <3

Imorgon har vi ingen lektion, sweet.. Så jag och mamma ska ta oss en runda i Jkpg och shoppa lite ihop :) Ser dock mer fram emot kvällen, ihi..

(<-- Jag och Nea, bild från "Exit")


Kommentarer
Postat av: aron

hehe galen bild :P

2010-05-07 @ 00:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu