Min klänning från Chile har kommit .

Fick hem en lapp igår och jag och mamma tänkte inte alls på att det kunde vara klänningen för paketet vi skulle hämta ut vägde 1,4 kg så vi tänkte inte mer på det. Sen idag så ringer mormor och fråga om inte klänningen har kommit, för det har gått så långt tid.. då sa hon att den vägde 1,4 kg! HAHAHA...

Pappa skjutsade snabbt iväg oss till ICA och vi hämtade ut paketet, kom hem och rev upp de. Där låg en underbar, mintfärgad balklänning som min mormor gjort till mig. Jag tar upp den och den är lång som en prinsessklänning. Jag tar på mig den och den glider ner som om den var gjord för mig. Den satt PERFEKT. Kan ha den utan BH och mina titts ser ändå mjummi ut (hahaha). Nej men det var verkligen perfekt för mig, precis längd också den är bara några millimeter från marken med skorna på, så fucking awesome!

Gud vad jag längtar till balen nu! <3
TACK MORMOR, FAN VA JAG ÄLSKAR DIG!



Kommentarer
Postat av: kerztin

dina boobisar är alltid mjummi

2010-05-13 @ 21:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu