Onsdagen den 12 Maj .

Sitter i biblioteket nu och mår piss.. Om tjugo minuter har jag spanska prov och nån diskussionssak.. Ikväll skulle det egentligen vara klassträff vid stadsparken men tror inte jag kan joina dom. Mamma kommer åka in till Jkpg och vi ska gå lite i stan tillsammans, sedan åker jag nog hem. Vill verkligen inte bli sjuk och så ont som jag har i huvudet tror knappast jag kommer orka shoppa med mamma idag.

Idag när jag vaknade till så såg jag att "Forever young" covern med Jay-Z började på MTV, börjar inte jag gråta som en liten unge.. Haha, så pinsamt.. Där satt jag, ensam på soffan och grät, haha.. Men lite vackert var det faktiskt, kommer sakna klassen så jävla mycket! (anledningen till att jag grät, för er som inte förstår, så var det så att vi dansade till den låten ihop i slutet av våran föreställning "Exit") <3

Nu måste jag dra mig, vet i fan vart sal 302 ligger?
Uppdaterar senare..

(P.S Kanske ska köpa Iphone, ska fundera lite till på saken D.S)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu