Fan ta mina airbags .



Jag har en god nyhet
.. Jag fick på mig min balklänning igår (kom inte i den innan), problemet är bara att... ehm.. tuttarna hänger ut, hahah.. Måste komma på ett smidigt sätt att klämma in dom i klänningen,  tips? Mormor, så söt, hon skickar en klänning från Chile. Det jag tror hon inte tänker på är att jag var där när jag var 15, idag är jag 19 år, höhö, lycka till att jag kommer in i den klänningen!

Oh well.. Måste köpa student klänning och skor till både balen och studenten sedan är jag färdig för att sluta plugget! Balen den 26 Maj och studenten 11 Juni... THE END IS NEAR!


<-- Jag på balen, so fucking hot! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu