Power of a smile .




Detta inlägget skulle ha lagts upp innan jag drog till skolan men tydligen ville inte den de men bättre sent än aldrig, höhö. Skulle bara visa att jag var färgglad och att jag ska börja använda mer färgglada kläder, det ger som en kick.. man blir gladare av färger :)

Sa till Ben som äger Jive att han skulle köpa in mer färgglada linnen, mysbyxor och sporttoppar.. även sneakers så, nu är det bara vänta på att det ska komma. Nästa vecka börjar jag blogga för Jive så då kan ni även kolla in där och se vad det finns för snyggt att handla i Jive (och nej man måste inte vara "hiphopare" för att använda kläderna i Jive).

PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu