Det är dags för: MORMORS KOMMENTARER! Hahaha...

Btw, angående min mormor... för er som undrar, haha.. Vad kan min kära mormor säga en vanlig dag :)


- "Ska du verkligen ha skinka på mackan om du vill gå ner i vikt" , den var riktad till min kära mor

- "Herregud du äter som en gris, du kommer hamna under jord om du fortsätter äta så", till min morbror

- "Men snälla, ta lite mer mat.. Med en av dina tallrikar kan du mata 20 barn i Afrika", till min morbror

- "Jag kan klippa dig och färga ditt hår om du vill för de ser ju inte så vårdat ut...", till mig som var NYKLIPPT! (haha)

- "Gud va denna kvinnan pratar, håll käften människa",
kan inte skriva om vem detta handlar om för personen pratar svenska och insåg inte att min mormor pratade skit om henne för hon sa alla sina aggressiva kommentarer med ett leende på läpparna och på spanska, hahah..


...ja de var en av citaten jag minns av min kära mormor, haha :P
kanske kommer på fler sen, men har tyvärr inte kunnat umgås så mycket med henne nu med min kusin som gick bort i tisdags, vila i frid Fredrik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu