Kom och ta på mig.....

........mina tofflor, na na na...hahahah

Ni vet när någon ändrar relationsstatus på FB... är de hemskt av mig att tänka (och då menar jag när dom går från "Förhållande" till "Singel"), "det är klart du är singel...pleeeeöööse, look at you"  HAHAH... Nu menar jag inte alla men vissa som jag vet har rutten personlighet.. Nej jag bara skojar, jag tänker aldrig så.. Höhö.. Eller?

Gud va skönt de var att ta en varm och go dusch. Nu luktar man gott och musklerna har slappnat av och värker inte lite mycket som innan. Ska nu ta och kolla på senaste avsnittet av "How I met your mother" och beställa hem lite varor till min klienter (:

Peace.
(Uppdaterar efter avsnittet... för jag har inget liv ikväll ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu