My name is Khan and I'm not a terrorist .

Kollade på film till klockan sex på morgonen, haha, misslyckades totalt med min "gå lägga mig tidigt" plan.. Kollade i alla fall på "My name is Kahn" och jag tror aldrig jag gråtit så mycket. Längesen jag fick sån ångest när jag såg en film. Den var hur bra som helst och jag rekommenderar verkligen den till er som inte sett den.. SE DEN!
 
Idag var det meningen att jag skulle till Jkpg och träna lite med min bror but nooo den öppna träningen flyttades fram till kl 19 - 21 och då har jag mina zumba lektioner så de sket sig.. Jag var jävligt sugen på dansa men får väl ta ut de på lektionen idag även fast jag är halv sjuk.. Idag är de min näst sista lektion och på söndag säger jag "bye bye" till hälsoborgen..

Åh jag vill inte gå upp från sängen.. Min hund ligger så gosigt vid min sida och de är så kallt utanför täcket.. Insåg just hur mycket jag kommer sakna min lilla Fanny.. Saknade henne hur mycket som helst när jag bara var i Egypten i två veckor.. Fatta nu?! Åååh nu vill jag verkligen inte gå upp...

Uppdaterar efter jag gosat färdigt med min älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu