Sanningen svider .

Idag kommer mormor till Sverige. Stackarn, hon kommer frysa ihjäl! Idag jobbade jag i morse och skulle egentligen städa och göra i ordning min hund...men jag däckade totalt tror jag, för jag vaknade precis (?).. haha.. Imorgon gäller de igen 7 - 16.30, fast på en annan arbetsplats.

Va fan ska man ta på sig när man inte sett mormor på ett par år? Haha, vill inte säga att min mormor är ytlig men hon är väldigt ärlig när de gäller utseende. "Oj, va fet du blivit om låren", "Nämen snälla sluta äta bröd, kolla på den magen", "Du ser fet ut i den tröjan, byt eller dra in magen"...hahah... man typ, "ehm, aa, hej mormor", helt förstörd med tårar i ögonen, haha.. Låter kanske elakt av henne men man är så van :)

Nu ska jag forsätta lyssna på min gangster musik och ta fram lite "passande" kläder inför mötet med mormor. Jag orar mig inte hemskt mycket om man tänker på hur min bror ser ut, HAHAHAHA... Hon kommer svimma av hans långa hår! Aaah, jag kommer vara de underbara, fina barnbarnet (:

Så här såg jag ut när jag var i Chile sist..


Inte ändrats så mkt?

Puss / kisses / besitos

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahhahahahahahaha jag älskar din mormor. tänker bara på¨när du fick ljuga om dina balskor. för det var väl hon? haha, livets tant.

2010-11-11 @ 22:09:17
URL: http://nathaliejannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu