So much to do, so little time .

Fan vilken bortkastad dag det här har varit. Jobbade från 7 - 14 och kom hem, åt lite sedan var jag så himla trött för de var ett tag sen jag gick upp så tidigt så jag tog mig en "liten" nap. Jag vaknade runt 20.30 tror jag och tänkte "fuck, I did it again"...  Powernapar alltid för länge..

Sen dess i alla fall så har jag kollat lite på Idol och nu skrattar jag till Scream 2.. Usch, känner mig så ensam.. Alla är så upptagna och jag bara sitter här och fördriver tiden genom att stirra upp i taket.. När jag jobbar så vill jag inget annat än att vara ledig för att kunna göra något vettigt med mitt liv, ha kul och träffa folk.. men när jag väl är ledig så är de så mycket jag vill göra att inget blir av..

Den 2 december åker jag till Chile och är borta ett tag så kommer sakna vissa något otroligt så borde egentligen passa på och umgås med dem.. Tänk så dör man på flýget liksom, fick man aldrig liksom säga hur mycket man bryr sig om dem?! ... Gud va positiv jag är, haha, nej de är klart jag inte kommer dö i en flygolycka, för tragiskt..

Nu ska jag sätta på lite musik och dansa i mitt rum, kanske göra en lite rutin (:
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu