Thanks btw .

Snart kommer videoinlägg nr2 att laddas upp om jag hinner innan jag måste dra mig till jobbet, vi får hoppas. Jag la ner hela min själ i detta videoinlägg so be nice.. HAHA.. Kolla nästan vid slutet när min hund ska hoppa ner från sängen men faller pladask på golvet, hahah..

Imorgon kommer jag nog inte kunna uppdatera något för jag jobbar till 7.00 på morgonen och ska ta bussen 8.20 till Åker för jag ska på min kusins begravning (<3) och sedan börjar jag jobba 15.00 - 21.30. Men kanske vem vet jag kanske har krafter kvar efter jobbet :)

Hoppas att videoinlägget kommer upp idag, annars ska jag försöka få upp de imorgon innan jag tar bussen, okej?
Puss!

(Tack för biljetten förresten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu