Klart jag är rädd men måste tänka positivt .

Usch, har sån värk i vänster bröst. Det hugger till ibland. Igår när jag jobbade så vet jag inte vad vi höll på med men jag tog i och de högg till som fan. Fick ta frisk luft och lägga mig ner för blev helt yr i huvudet och fick sån migrän kändes de som. Fick dricka en massa vatten med socker för jag höll på att svimma. Vet inte vad som är fel? Jag ringde i vilket som fall in till sjukhuset för att fråga och berätta vad som hade hänt och se vad dom tyckte jag borde göra. Berättade att jag haft ont i vänstra bröstet att tag men att de idag högg till riktigt rejält och att jag då insåg att de inte var bröstet utan de går rakt igenom, som om de vore bakom, och sen även att jag blev jätte yr och kunde inte se ordentligt. Hon började med att förklara om stress, en hel lektion på 10 min. om stress. Detta kunde alltså vara stress som har gått så långt att de börjar bryta ner mig och de är farligt om de fortsätter. Eller så kunde det vara hjärtat som inte riktigt fungerar som de ska och att i vilket fall som helst så borde jag åka in och kolla upp de.

...vad gör Tanja?
Tog ett par värktabletter när jag kom hem från jobbet och la mig och sov och hoppades på att imorgon så skulle de ha gått över. Fast vaknade idag och det högg fortfarande i bröstet. Fan jag har inte tid att åka in till sjukhuset. Jag tänker positivt och bestämmer mig för att jobba inatt ändå och OM de skulle kännas värre än igår så åker jag in. Läste även på lite om de värsta som skulle kunna hända. Vet att om de hugger längre än 15 min. och jag blir yr och mår illa så kan de vara en hjärtinfkt men jag mår ju inte illa så de är ju bra. Nu ska jag duscha och äta lite och sedan vila lite innan jag ska ge mig av till jobbet igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu