Melodylife

Home party for shooo' (;  Dansat sönder i mitt rum, började fula mig och spelade in värsta sexiga danserna, hahahah.. pinsamt att se sig själv leka sexig.. Som tur var så är de raderat (:
Hoppas jag kan träna lite imorgon, vill dansa och lära mig nytt.. Måste skriva upp mig på klasser och gå på workshops.. Det tänder till i mig av att testa nytt och få se andras stilar.. Mmm.. Love it <3
Nu ska jag ta och sova för jag ska upp rätt tidigt och städa mitt rum och lägenheten imorgon :)
Jag skulle egentligen till Norrköping imorgon men blir inte så för bussen var fullbokad och jag har lite ont om pengar så jag får helt enkelt dansa själv och fixa ett eget jam, haha..
Puss, god natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu